“Ya Allah, bantulah aku untuk berzikir kepada-Mu, bersyukur kepada-Mu, dan beribadah kepada-Mu dengan baik.” (Diucapkan di penghujung solat setelah tahiyat akhir sebelum salam – Hadis Riwayat al-Bukhari, al-Adabul Mufrad, 1/239, no. 690. Abu Daud, 4/318, no. 1301. An-Nasaa’i, 5/86, no. 1286. Dinilai sahih oleh al-Albani)
__________________________________________________________________________________

| Nawawi | Aqeedah | Fiqh | Anti Syirik | Galeri Buku | Galeri MP3 | U-VideOo |
__________________________________________________________________________________

Jumaat, Jun 29, 2007

BLOG AKU ADA EMPAT!!!

as-Salaamu 'alaikum,

Alhamdulillah, banyak yang aku berjaya lakukan sepanjang cuti sem kali ni. Di samping meghadiri pelbagai jenis kuliah, dapat jugak baca buku2 agama sedikit sebanyak. Dan syukur, aku dapat siapkan 4 blog yg mana merangkumi blog peribadi, blog fiqh, blog aqidah, dan blog bahaya syirik. Kalau sahabat2 sekalian berminat nak jenguk2, boleh cek dengan sebelah kanan blog peribadi saya ni.. ada banyak link kat situ.

em, insyaALLAH... esok aku akan balik ke Shah Alam...

Kepada sesiapa yg berminat nak jumpa and berkawan dengan aku dan kawan2 aku di Shah Alam, bleh hubungi aku sama ada di Hp atau email... 012-6887715, dimensi83@hotmail.com.

Selain tu... aku puas berchatting sepanjang cuti sem kali ni. Dapat berkongsi pelbagai input dan cerite dari dalam dan luar negara. Dan, bertambah lah lagi kawan2 aku. Dan paling menggembirakan aku, ramai sahabat2 yang ingin sama-sama berkongsi pelbagai input2 berbentuk agama. Sehingga mahu bertemu dan bersahabat... syukran...
Selepas ni, kita jumpa di Shah Alam.

Aktiviti kampus pun pasti akan di-isi kembali.

em, sekian dulu...

wassalam...

0 comments: