“Ya Allah, bantulah aku untuk berzikir kepada-Mu, bersyukur kepada-Mu, dan beribadah kepada-Mu dengan baik.” (Diucapkan di penghujung solat setelah tahiyat akhir sebelum salam – Hadis Riwayat al-Bukhari, al-Adabul Mufrad, 1/239, no. 690. Abu Daud, 4/318, no. 1301. An-Nasaa’i, 5/86, no. 1286. Dinilai sahih oleh al-Albani)
__________________________________________________________________________________

| Nawawi | Aqeedah | Fiqh | Anti Syirik | Galeri Buku | Galeri MP3 | U-VideOo |
__________________________________________________________________________________

Selasa, Mac 24, 2009

Kuliah: Adab2 Khilaf

Kuliah: Adab2 Khilaf

Tempat: Surau al-Mawaddah, No. 3, Jln Platinum 7/58, Seksyen 7, shah Alam, Selangor. (Berhadapan dengan Apartment Danau Mas (Bangunan Oren)).

Hari: Setiap hari Selasa (bermula hari ini, 24/03/2009)
Masa: Selepas Solat Maghrib
Pengajar: Al Fadhil Ust. Firdaus Md Saad
Tempat: Bilik Kuliah Tertutup / Talaqi Al Quran.

Info: 019-2232177 (Ghazali)

6 comments:

Nilai berkata...

alhamdulillah ada juga adab2 khilaf ye..ingatkn takde..harap2 lepas ni nawawi jadi seorg yg lebih beradab la dalam menulis..supaya tidak menyakitkan hati sesiapa pun..

Tarantula berkata...

Kalau sakit hati, abaikan je blog ni.

bunga mawar berkata...

JILSAH BERSAMA MUFTI MESIR



JILSAH BERSAMA MUFTI MESIR

SOHIBUS SAMAHAH ALLAMAH PROF DR ALI JUMA'AH





pada:



JUMAAT , 10 APRIL 2009



14 RABIUL AKHIR 1430





aturcara:



7.25 : - AZAN & SOLAT MAGHRIB



- BACAAN RATIB AL-HADDAD



8.30 : - AZAN & SOLAT ISYAK



- CERAMAH SS MUFTI MESIR



- BERSURAI





di MASJID AL-FALAH USJ 9.





SEMUA MUSLIMIN & MUSLIMAT DIJEMPUT HADIR

http://pondokhabib.wordpress.com

Anak Pendang Sekeluarga berkata...

"Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

Tanpa Nama berkata...

Kamu nak lihat tak rupa Syaitan bertopengkan islam dan manusia. Inilah rupanya - seorang syaitan bernama blogger an-nawawi yang menyesatkan pembaca cyber yang mungkin baru nak belajar agama.
Saya berani cakap sebab paling kurang pun pernah pergi sekolah agama kerajaan, tapi semua penulisan blogger ini hasutan syaitan tapi ditulis macam ulamak, bijakkan? Nawawi ini memang syaitan.

Tanpa Nama berkata...

Kamu nak lihat tak rupa Syaitan bertopengkan islam dan manusia. Inilah rupanya - seorang syaitan bernama blogger an-nawawi yang menyesatkan pembaca cyber yang mungkin baru nak belajar agama.
Saya berani cakap sebab paling kurang pun pernah pergi sekolah agama kerajaan, tapi semua penulisan blogger ini hasutan syaitan tapi ditulis macam ulamak, bijakkan? Nawawi ini memang syaitan.